رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان يزد با اشاره به پایان مهلت ارائه اظهار نامه های مالیاتی در تیرماه گفت: اغلب مودیان مالیاتی این استان، امسال اظهار نامه خود را به صورت الکترونیکی ارائه کردند.

یزدفردا:رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی استان يزد با اشاره به پایان مهلت ارائه اظهار نامه های مالیاتی در تیرماه  گفت: اغلب مودیان مالیاتی این استان، امسال اظهار نامه خود را به صورت الکترونیکی ارائه کردند.

" مراد علی میر "  از افزايش 69 درصدي اظهارنامه هاي الكترونيكي در سالجاري نسبت به مدت مشابه سال قبل بدون در نظر گرفتن اظهارنامه ‌هاي صاحبان مشاغل و وسايل نقليه عمومي خبر داد و افزود: تعداد اظهار نامه هاي الكترونيكي مالياتي امسال 48 هزار و 961  فقره  می باشد.

وي همچنین از کاهش اظهار نامه های کاغذی در سالجاری خبر داد و تصریح کرد: امسال تعداد چهار هزار و 944 مورد این نوع اظهار نامه از سوی مودیان ارائه شد.

رییس سازمان امور اقتصادی و دارایی یزد، پرداخت بموقع ماليات را نشانگر گسترش فرهنگ مالياتي در میان فعالان اقتصادي استان برشمرد و با قدردانی از مودیانی كه در مهلت مقرر اظهارنامه هاي مالياتي خود ارائه کردند اضافه کرد: این گونه افراد مشمول تسهیلات و معافیت مالیاتی می شوند.

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا